Posted on

Jelou penya!!

Hui que hauria d’estar estudiant he trobat formes de perdre el temps, i decidit deixar el compte de windows spaces, ja que no es pot tindre un blog antisistema dins de microsoft, deixar’e l’enllac, per si algu’ li fa ilu llegir les meues xorrades entigues, pero d’ara endavant estarem a wordpress.

Comence escribint en Valencia’ perque el trobe molt a faltar, ara meua vida circula entre el castella’ i l’angle’s, pero’ a llarga d’aquest blog hi escruire’ tant en castella’ com en valencia’, ja que segun em ve m’avelleix me’s expresar-me en una llengua o un altra.

About bayolet

Una senyora personatge a qui li agrada pensar que viu dins d'un conte triant la propera aventura

4 responses to “Jelou penya!!

  1. David

    Benvinguda a la blogosfera!!!!!!

    La meua cosina Anna que viu a Bremen s’alegra que jo tinga un blog perquè així va sabent del que faig, com stic, cap on vaig, però on me deixe caure i xorrades varies.

    Ara et farem el seguiment a tu. Així, que portat bé o ens enterarem.

    Stic segur que no t’importarà que et penge al meu blog i que faça el mateix pel de la colla, veritat?

    Una abraçada ben forta i a vore si tornes prompte que necessitem la dolçapunka la Colla!!!!!!

  2. bayolet ⋅

    Em pense que jo vos trobe me’s a faltar que no vosaltres, aixo’ e’s un voler i no poder. Tinc a la Ismaela i la Florentina junt la capc,alera del llit i nome’s puc que mirar-les, tinc un mono de dolc,ainaaa!!

  3. decodina

    Hola,
    por fin he podido entrar :)

    Enhorabuena por tu cambio de blog wapa :)

    Ya tengo tu nuevo link en mi blog :)

  4. Daniel ⋅

    menos mal que se comprende lo que dices. bueno que ya me lo anoto y lo visito con más asiduidad

Deixa un comentari

