Posted on

Wellcome back home!!

happy

Hui he de celebrar moltes coses. Primer, que fa una setmana des que me n’aní a Barcelona a vore a Marta, Jose i Zoca, i que ha sigut genial (gràcies per tot guapos!!). També he de celebrar que el diumenge vaig tocar a la cercavila del porrat, que tenia un mono dolçainer INCREDIBLE OF THE DEATH i m’ho pasí de conya, merci bufagaites!! Que ahir tinguí la meua primera classe de dolçaina del curs 2008/2009, i que ens sorprenguèrem tant Eva com jo (ja et trobava a faltar Eveta!!) i que a més a més, també ahir es compliren exactament dos mesos des que apleguí a casa. I potser que de les poques coses que he tret de profit ha sigut gaudir de les festes tradicionals (falles, pasqua, el porrat..) i de molta gentola que trobava a faltar (a banda de buscar feina, clar està).

Però això no és res en comparació amb el que m’ha passat hui JA TINC INTERNET A CASAAAAA!! (ovació multitudinària), el que significa que, jo Na Bayolet d’Alaquàs, pose al meu gat com a tèstic que hi tornaran a faltar entrades a aquest blog!!

About bayolet

Una senyora personatge a qui li agrada pensar que viu dins d'un conte triant la propera aventura

One response to “Wellcome back home!!

  1. Sergi

    Hola xiqueta,
    que be que t’ha sentat l’estada a Anglaterra “Incredible of the deth” juas :D
    Me n’alegre moltissim que hages gaudit de tot :D

Deixa un comentari

