Posted on

Sentir-se vella

Viejita

Aquesta setmana hi ha hagut dos esvediments que han fet que em sentís molt vella (tot i no ser-ho). El primer ha sigut la boda d’una companya d’escola.

Ja es casa la gent? Se’m fa del tot estrany que gent de la meua edat es case, inclús antic, passat de moda, inclús sense trellat. Veient al ritme que va la vida, com canviem de pensament i la poca resistència que tenim davant dels defectes del altres, potser d’ací a uns anys a qui veies tant perfecte et semble un card, i no només hauràs pagat les despeses de la boda sinó que hauràs de pagar-li a advocats per a poder-te divorciar. Potser d’ací a uns anys em mossegue la llengua, però ara mateix em sembla de marcià.

La segona raó que m’ha fet sentir vella han sigut els següents spots publicitaris:

La reacció que vaig tindre al vore’l (perquè el que vaig vore primer va ser el de Viki) va ser d’entusiam, que desembocà en un cabreig de la mà d’un “però què fillsdeputes!!”. Han aprofitat el fil·lò del remember infantil (trau aquest tema de conversa amb els teus amics i en tindràs per a estona) per a fer-nos sentir vells. I, sincerament, pel que fa a mi, ho han aconseguit.

About bayolet

Una senyora personatge a qui li agrada pensar que viu dins d'un conte triant la propera aventura

One response to “Sentir-se vella

  1. Sergi

    Jo t’entenc perfectament perquè a mi m’ha passat el mateix. Els meus amics s’anaven casant i inclós gent més jove que jo.
    Cadascú tenim el nostre moment. I tu n’est molt jove encara. Mira jo, amb 32 quasi 33 que em vaig a casar i la Bea un parell d’anys més.
    Entenc la mala llet del anuncis del Minutmaid. Ho fan a posta perqué la gent consumïsca el seu producte.
    Anim ;)

Deixa un comentari

