Posted on

La gàbia

És extrany que després de deixar abandonat l’abocador durant tant de temps l’utilitze per a parlar d’una gàbia. La realitat és que l’havia abandonat per tal d’abocar a altres puestos com ara el facebook, el twitter… però com cada estiu, especialment estius a Alaquàs, em torne antisocial, i veig una gilipollà qualsevol cosa que puga escriure.

Fa un parell de setmanes (ja?) estiguí al FIB, compartint moments inoblidables amb Leonisse, una amiga de Vila-Real.
Resulta que Leo té un anapurni, o una, perque no ho sap en certessa, anomenat/da Fletxa. Fletxa és un animalet graciocíssim que canta imitant tota mena de sorolls que sent al voltant (ocells, veus, motors…), però que s’acollona si n’hi ha cap element nou a la seua gàbia.

I em preguntí de sobte sinó era jo un poc com el Fletxa, oberta a moltes oportunitats exteriors però sense acabar de profunditzar tal i com jo sóc, i en quant em toquen quelcom de la rutina m’acollone i m’amague per tal que siga una cosa passatgera. O això, o n’hi ha massa argentí a la meua vida.

 

 

About bayolet

Una senyora personatge a qui li agrada pensar que viu dins d'un conte triant la propera aventura

Deixa un comentari

